Garantie si Retur

 

Produsele sunt originale sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de producători, sunt fabricate conform normelor europene de calitate și certificate de catre producători cu EN DIN ISO 9001/9002; QS9000, etc.

Garanția se aplică în conformitate cu Legea Nr. 449/2003 și Legea Nr. 296/2004.
Se acordă garanție pentru produsele comercializate de S.C. LAND AUTOMOTIVE S.R.L., după cum urmează: 24 luni; pentru piesele de schimb aferente produselor de folosință îndelungată conform Legii Nr. 449/2003. Garanția consumabilelor se acordă numai în cazul defectelor de fabricație.
Produsele care în perioada de garanție prezintă defecte de material, de funcționare sau de fabricație, vor fi înlocuite gratuit cu altele noi similare, conform Legii Nr. 449/2003.
Termenul de garanție curge de la data vânzării produsului.

Vânzătorul este exonerat de răspunderea privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:
– piesa nu a fost montată într-un service de specialitate autorizat de RAR pentru tipul dumneavoastră   de mașină;
– piesele electronice (relee, module de comandă, senzori, rezistențe, etc), piesele care funcționează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteză, etc), pompele de servodirecție și casetele de direcție nu au fost montate la un reprezentant autorizat al fabricantului auto;
– piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
piesa a fost greșit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului;
– piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de catre cumpărator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit;
– piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificările sau reglajele ulterioare;
– autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decat cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare: porniri cu robot sau prin tractare, depașirea greutății maxime admise, modificarea instalației electrice, alte modificari de orice natură;
– autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
– piesele prezintă urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de funcționare;
– piesele prezintă o uzură normală, firească.

Piesele ce fac obiectul unei reclamații în garanție vor fi expediate de catre cumparator însoțite de următoarele documente :
– copie factură de achiziție emisă de Vanzator
– copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate
– deviz de montaj în service autorizat R.A.R. în care să fie menționată data montării și nr. de kilometri la montare/demontare, însoțit de factură;
– copie după autorizația R.A.R. a service-ului în care s-a efectuat reparația;
– nota de constatare emisă de un service autorizat RAR prin care se constată și se descrie detaliat defecțiunea;
În cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defecțiunea reclamată (listare tester cu codurile de eroare sau defectiune afisate); Garanția acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat. Pentru orice cerere de garanție se va răspunde în termen de 10 zile de la data înregistrarii.
În cazurile speciale în care nu se poate constata în cadrul societății deficiența produsului în garanție și este necesară efectuarea unei expertize de către firma producătoare a produsului, ne rezervăm dreptul de a remedia reclamația la data primirii rezultatului în scris din partea producătorului.